Lange afstand Meulebeke 17 maart 2024

Net in een flinke trainingsweek konden we op zondag de week afsluiten met een lange afstandswedstrijd. Deze wedstrijd paste uitstekend in onze nieuwe opbouw richting zomerkampioenschappen. Hoewel de inschrijvingen misschien wat tegenvielen, was de sfeer onmiskenbaar geladen met spanning en anticipatie. En laten we eerlijk zijn, wie dacht dat lange afstandsraces saai waren, had het helemaal mis! Van verbazingwekkende tijdsverbeteringen tot adembenemende negatieve splits, elke race was doordrenkt met opwinding en vastberadenheid.Een buitengewone prestatie werd geleverd door Lowie Pattyn, die het clubrecord op de 800m vrije slag bij de 14-jarigen verpulverde met een tijd van 09:01.92. Maar dat was nog niet alles! Warre en Miel Baert, samen met Marthe Caris, doorbraken de grenzen en veroverden drie gloednieuwe limieten voor het BK Zomer.En nu richten we onze blik alweer op de volgende uitdaging: de Funky Spring Race in Braine L'Alleud. Een nieuwe kans om onze krachten te meten, onze vaardigheden te tonen en onze passie voor zwemmen te vieren.